DragonSlots CasinoZalogujDołącz teraz

Zasady i Warunki

Krótkie wprowadzenie

Weryfikacja aktualnych przepisów i regulacji dotyczących hazardu online w danym regionie jest obowiązkiem gracza.

Angielska wersja warunków ma zawsze pierwszeństwo przed innymi dostępnymi wersjami językowymi.

Zmiany warunków

Obowiązuje od: 2 stycznia 2021 r.

Aktualne informacje na dzień 8 maja 2024 r.

Dostępność witryny nie oznacza, że oferuje ona jakiekolwiek porady, zachęty lub zaproszenia do uprawiania hazardu lub korzystania z innych usług w jakimkolwiek kraju, w którym takie działania są nielegalne.

Ponadto przed dołączeniem do naszej witryny użytkownik potwierdza, że skonsultował się z prawnikiem.

W razie potrzeby firma może zmienić obecne warunki. Firma dołoży starań, aby powiadomić graczy o wszelkich istotnych zmianach. Ponieważ jednak modyfikacje mogą być wprowadzane w tym miejscu, prosimy o częste sprawdzanie strony z warunkami.

Kto może grać?

Dostęp do strony mają wyłącznie gracze z krajów i regionów, w których dozwolone jest uprawianie hazardu przez Internet.

Jeśli twój kraj nie jest wymieniony w formularzu rejestracyjnym, obecnie nie kwalifikuje się do rejestracji. Wybór innej nacji w celu obejścia tego ograniczenia jest całkowicie zabroniony. Konto użytkownika może zostać całkowicie usunięte, a w konsekwencji jego zarobki mogą zostać skonfiskowane.

Użytkownik gwarantuje nam, że hazard jest legalny w jego miejscu zamieszkania i to wyłącznie od niego zależy, czy korzystanie z witryny lub uzyskiwanie do niej dostępu jest zgodne z obowiązującymi przepisami w jego kraju.

W związku z tym firma zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności i nie zwróci żadnych depozytów, zysków ani strat spowodowanych przez gracza łamiącego obowiązujące przepisy. Obowiązkiem gracza jest zawsze przestrzeganie wszelkich lokalnych, stanowych lub federalnych przepisów dotyczących hazardu internetowego.

Wszelkie roszczenia wobec firmy z któregokolwiek z wyżej wymienionych powodów zostaną odrzucone i nie zostaną spełnione.

Następujące kraje nie mogą grać w Dragonslots na prawdziwe pieniądze: Izrael, Stany Zjednoczone Ameryki, Barbados, Rwanda, Wielka Brytania, Francja i jej terytoria zamorskie (Gwadelupa, Martynika, Gujana Francuska, Reunion, Majotta, St. Martin, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, Łotwa, Polinezja Francuska, Wallis i Futuna, Nowa Kaledonia), Holandia, Malta, Holenderskie Indie Zachodnie, Estonia, Białoruś, Litwa, Gibraltar, Jersey, Ukraina, Belgia, Curacao, Cypr, Angola, Albania, Irak, Zimbabwe, Mauritius, Nikaragua, Jamajka, Uganda, Republika Środkowoafrykańska, Wybrzeże Kości Słoniowej, Sudan, Liberia, Syryjska Republika Arabska, Kajmany, Somalia, Kongo, Sierra Leone, Etiopia, Myanmar, Sudan Południowy, Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna, Erytrea, Haiti, Burkina Faso, Libia, Mali i Montserrat.

Kasyno nie może obiecać, że wypłaty lub zwroty będą obsługiwane prawidłowo, jeśli gracz naruszy przepisy dotyczące krajów objętych zakazem.

Należy pamiętać, że gry NYX (NextGen) nie są dostępne dla graczy z Kanady.

Granie w gry online na tej platformie jest ograniczone do osób dorosłych (minimalny wiek 18 lat) i tych, którzy osiągnęli prawne ograniczenie wiekowe ustanowione przez ich kraj ojczysty. Obowiązkiem gracza jest zapoznanie się z zasadami i przepisami obowiązującymi obecnie w danym kraju w zakresie ograniczeń wiekowych dotyczących hazardu online.

Jeśli gracze nie zastosują się do nich, korporacja ma prawo poprosić ich o przedstawienie dowodu wieku, ograniczyć ich dostęp do strony internetowej lub zawiesić ich konta.

Gra na automatach kasynowych NetEnt podlega ich oświadczeniu o ochronie prywatności. Oświadczenie o ochronie prywatności NetEnt można znaleźć tutaj.

Waluty akceptowane przez kasyno

Poniżej znajdują się niektóre z walut akceptowanych przez witrynę: EUR; USD; VES; ARS; AZN; BRL; BGN; CLP, COP; CRC; CZK; MKD; HUF; UAH; GEL; MXN; MDL; NOK; PEN; GTQ; RON; MVR; CHF; KZT; MNT; CNY; PLN; BOB; HNL; UYU i ZAR.

Podatki i opłaty

Należy pamiętać, że gracz ponosi pełną odpowiedzialność za opłacenie wszystkich podatków i opłat zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju oraz zasadami i przepisami dostawcy płatności. Żadna transakcja nie skutkuje prowizją dla kasyna.

Przed wypłatą wszelkie depozyty wymagają trzykrotnego obrócenia.

5. Zasady gry Gracz potwierdza, że jest świadomy i rozumie wytyczne, które mają zastosowanie do gier oferowanych przez witrynę. Obowiązkiem użytkownika jest zapoznanie się z procentowymi wypłatami w każdej grze.

Dostępność gier

Należy pamiętać, że ze względu na politykę dostawców gier, która może ulec zmianie w dowolnym momencie, niektóre gry mogą nie być dostępne w niektórych krajach.

Chociaż korzystanie z bezpiecznej wirtualnej sieci prywatnej (VPN) nie jest zabronione, może to skutkować niską wydajnością gry lub problemami z siecią.

Oprócz krajów wymienionych powyżej, następujące kraje nie mogą grać na slocie Street Fighter: Paragwaj, Peru, Portoryko, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, U.S. Wyspy Dziewicze, Urugwaj, Wenezuela, Chiny, Chile, Kostaryka, Kuba, Curacao, Wyspa Clipperton, Kolumbia, Dominika, Dominikana, Salwador, Grenlandia, Grenada, Gwadelupa, Korea Południowa, Surinam, Wyspy Turks i Caicos, Gwatemala, Gujana, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Haiti, Honduras, Jamajka, Japonia, Martynika, Meksyk, Montserrat, wyspa Navassa, Paragwaj, Peru, Portoryko, Saba, Saint Barthelemy, Saint Eustatius, Saint Maarten, Saint Martin, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, U.Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych, Urugwaj i Gwadelupa.

Slot Fashion TV nie jest dostępny w Arabii Saudyjskiej, Turcji, na Kubie i w Jordanii.

Automat Planet of the Apes nie jest dostępny w następujących krajach: Chiny, Indie, Azerbejdżan, Malezja, Katar, Tajlandia, Turcja, Ukraina i Rosja.

Papua Nowa Gwinea, Katar, Rosja, Korea Południowa, Tajlandia, Turcja, Ukraina, Kambodża, Kanada, Chiny, Francja, Indie, Indonezja, Laos, Malezja, Myanmar i Stany Zjednoczone Ameryki należą do krajów, które nie mają dostępu do slotu Vikings.

Slot Narcos nie jest dostępny w następujących obszarach: Indonezja i Korea Południowa.

Co więcej, Dracula, Stwór z Czarnej Laguny, Klątwa Widma i Niewidzialny Człowiek to jedyne tytuły Universal Monsters dostępne na następujących terytoriach:

Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Macedonia Północna, Turcja, Austria, Luksemburg, Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Norwegia, Słowacja, Słowenia, Andora, San Marino, Serbia, Ukraina, Cypr, Finlandia, Islandia, Liechtenstein, Mołdawia, Monako, Malta, Holandia, Polska, Czarnogóra, Norwegia i Rosja.

Gracze nie mogą wygrać żadnych jackpotów w grach z jackpotem NetEnt, w tym Arabian Nights, w następujących krajach: Australia, Indie, Izrael, Włochy, Japonia, Malezja, Katar, Rosja, Hiszpania, Tajlandia, Azerbejdżan, Chiny, Dania, Tunezja, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Ukraina.

Każdy jackpot wygrany przez gracza z jednego z określonych krajów będzie nieważny, nawet jeśli kasyno podejmie uzasadnione środki, aby uniemożliwić graczom z tych krajów granie w gry.

Użytkownicy z Kanady nie mają dostępu do gier NYX.

Wyłączenie odpowiedzialności

Osoba grająca w naszym kasynie jest świadoma, że może ponieść straty finansowe, jeśli korzysta z witryny do uprawiania hazardu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty pieniężne spowodowane korzystaniem z witryny.

Firma dystrybuuje informacje o graczach wyłącznie z osobami, które korzystają z platformy online w celu świadczenia usług hazardowych i stosuje rygorystyczne zabezpieczenia, aby uniknąć nielegalnego wykorzystania takich informacji.

Niemniej jednak firma nie ma kontroli nad tym, w jaki sposób zewnętrzni dostawcy oprogramowania lub podmioty stowarzyszone przetwarzają informacje w przyszłości. Ewentualne warunki takich stron regulują sposób, w jaki obchodzą się one z prywatnymi informacjami graczy.

Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady sprzętu lub oprogramowania, nieregularne lub utracone połączenia internetowe lub inne problemy techniczne, które mogą ograniczyć dostęp gracza do platformy online lub uniemożliwić mu ciągłą grę.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy zakład zostanie potwierdzony lub dokonamy błędnej płatności, spółka zachowuje prawo do anulowania wszystkich zakładów, które zostały już zaakceptowane w takiej sytuacji lub rozwiązania błędu poprzez ponowne rozliczenie wszystkich zakładów na warunkach, które powinny być dostępne w momencie postawienia stawki, gdyby błąd nie wystąpił.

Kwota bonusu i/lub wygrane pozostaną własnością Kasyna i zostaną odjęte z konta gracza, jeśli Kasyno nieumyślnie zasili konto użytkownika bonusem lub wygranymi, które nie należą do gracza - czy to w wyniku awarii technicznej, błędu w tabelach wypłat, błędu ludzkiego, czy czegoś zupełnie innego.

Jeśli wypłaciłeś pieniądze, które nie należały do Ciebie, zanim odkryliśmy błąd, kwota, którą wpłaciłeś przez pomyłkę, zostanie uznana za nasz dług, niezależnie od wszelkich innych środków zaradczych lub działań, które możesz podjąć. Użytkownik musi niezwłocznie powiadomić nas o nieprawidłowym zaksięgowaniu środków.

Kasyno, jego podmioty stowarzyszone, pracownicy, dyrektorzy i usługodawcy nie udzielają żadnych gwarancji dotyczących przydatności strony internetowej lub oprogramowania do zamierzonego użytku, jego bezbłędnego działania, dostępności gier i/lub strony internetowej przez cały czas, ani żadnych innych strat, kosztów lub szkód wynikających z korzystania ze strony internetowej lub grania w gry, bezpośrednich, pośrednich, szczególnych, wynikowych, przypadkowych lub innych.

Użytkownik zgadza się bronić Kasyna, jego dyrektorów, pracowników, partnerów i usługodawców przed wszelkimi kosztami, wydatkami, stratami, szkodami, roszczeniami lub zobowiązaniami wszelkiego rodzaju związanymi z korzystaniem z platformy lub uczestnictwem w Grach.

Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Kasyno będzie miało ostatnie słowo, jeśli użytkownik naruszył Zasady Kasyna w sposób skutkujący tymczasowym lub stałym zakazem dostępu do Witryny.

Ponieważ kasyno nie jest instytucją finansową, nie powinno być za nią uważane. Nigdy nie będzie żadnych usług konwersji lub wymiany (w tym wymiany fiat-krypto) ani odsetek naliczanych na Twoim koncie.

Dostęp do konta użytkownika

Każdy uczestnik może utworzyć tylko jedno indywidualne konto użytkownika. Jeśli gracz założy kilka kont użytkownika, jego konta mogą zostać anulowane, a wygrane zawieszone. Należy pamiętać, że kasyno ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy w przypadku wykrycia duplikatu konta.

Gracz nie może udostępniać swojego konta użytkownika ani autoryzacji do korzystania z witryny nikomu innemu, w tym między innymi osobom niepełnoletnim. Witryna może być wykorzystywana wyłącznie do celów osobistych; nie może być wykorzystywana do generowania przychodów dla firm.

Sekcja "Pseudonim" w profilu gracza nie może zawierać obraźliwego lub wulgarnego języka ani materiałów komercyjnych lub promocyjnych. W przypadku jakichkolwiek wykroczeń personel pomocniczy lub inni pracownicy firmy mogą zastąpić zawartość sekcji "Pseudonim" neutralną nazwą. Jeśli gracz konsekwentnie łamie zasady, jego konto może zostać zablokowane, a wszystkie pieniądze mogą zostać zajęte.

Wszelkie bonusy, wygrane lub zwroty, które gracz zarobił lub otrzymał, gdy zduplikowane konto było aktywne, mogą zostać przez nas odzyskane. Ponadto gracze zgadzają się zwrócić nam wszelkie środki pobrane ze zduplikowanego konta na żądanie.

Właściciel konta potwierdza, że jest jego jedynym użytkownikiem. Jeśli konto jest prowadzone przez stronę trzecią, jego właściciel jest jedyną osobą, która może uzyskać do niego dostęp.

Polityka przeciwdziałania oszustwom

Program przeciwdziałania oszustwom firmy jest solidny. Jeśli zostanie ustalone, że gracz dopuścił się któregokolwiek z następujących nieuczciwych działań, takich jak m.in:

  • współpraca z innymi uczestnikami w jakikolwiek sposób

  • opracowywanie strategii w celu uzyskania nieuzasadnionych zysków;

  • oszukańcza działalność skierowana przeciwko innym kasynom online lub podmiotom przetwarzającym płatności;

  • procedury obejmujące obciążenia zwrotne kart kredytowych lub odmowy określonych płatności;

  • złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości w swoim kraju;

  • podanie fałszywych danych osobowych podczas procesu rejestracji;

  • gra w ruletkę o niskim ryzyku, w której gracz obstawia równe kwoty zarówno na czarne/czerwone, jak i parzyste/parzyste liczby, obejmujące co najmniej 25 z 37 liczb na stole (stawki na czarne/czerwone obejmują tylko 36 z 37 dostępnych liczb);

  • zakłady przeciwstawne to praktyka stawiania zakładów na przeciwstawne wyniki w tej samej grze kasynowej, grze na żywo lub grze stołowej;

  • kilka rodzajów nieuczciwości.

Firma ma prawo do zamknięcia konta użytkownika i wstrzymania wszystkich płatności gracza. Gracz nie zostanie poinformowany ani nie otrzyma wyjaśnienia, a firma ma pełną władzę nad tą decyzją. Co więcej, firma ma prawo powiadomić odpowiednie władze o nieuczciwych działaniach gracza.

Jeśli kierownictwo kasyna uważa, że skontaktowanie się z klientami jest niezbędnym elementem procesu weryfikacji, zachowuje do tego prawo. Konto nie zostanie zweryfikowane, a wygrane nie będą obsługiwane do momentu skontaktowania się z menedżerem (menedżer może być dostępny pod numerem telefonu podanym przez gracza dla jego konta).

W przypadku braku lub nieprawidłowego numeru telefonu, co stwarza podejrzenie oszustwa, kasyno ma prawo do zamknięcia konta i odzyskania zysków. Jeśli gracz nie zrobi tego w ciągu dwóch tygodni, jego pieniądze zostaną odebrane, a konto zostanie trwale usunięte.

Kroki te mogą zmniejszyć liczbę oszustw i powstrzymać nieetyczne zachowania w przyszłości. Jeśli gracz ma ten sam identyfikator, zduplikowane konta bonusowe lub kilka kont z dokładnie tej samej przeglądarki internetowej lub techniki gry, kasyno ma prawo do zamknięcia kont i wstrzymania zysków.

Jeśli klient wykorzysta bonusowe spiny podczas rejestracji, a jego narodowość różni się od adresu IP, kierownictwo kasyna ma prawo do zamknięcia konta i wstrzymania przychodów w celu powstrzymania dalszego niewłaściwego postępowania. Jeśli Dragonslots podejrzewa, że osoba lub grupa graczy nadużywa oferty, ma prawo cofnąć bonus i wszelkie wygrane.

Nadużycie promocji obejmuje:

  • zmniejszanie stawek po sporym zwycięstwie i przełączanie się na grę o mniejszej zmienności;

  • stawianie jak największych zakładów w grach o wysokiej zmienności w celu poprawy równowagi;

  • dokonywanie wpłat wyłącznie za pomocą ofert motywacyjnych, a nie za pomocą darmowych pieniędzy;

  • odkładanie funkcji bonusowych, a także darmowych spinów w dowolnej grze na później, gdy nie ma limitów zakładów;

  • współczynnik bonusów klienta (bonusy: zakład) wynosi ponad 40%;

  • stawianie dużych zakładów na stole i powrót do gry po wykorzystaniu bonusów, jak w blackjacku;

  • wykorzystywanie bonusowych pieniędzy do grania w gry w celu budowania wartości, przegrywanie bonusowych pieniędzy, a następnie wypłacanie wartości za pomocą prawdziwych pieniędzy;

  • stosowanie strategii wykorzystujących wszelkie błędy lub wady oprogramowania.

Kasyno nie pozwala graczom na grę z przewagą konkurencyjną. Gdy gracze próbują skorzystać z bonusów powitalnych kasyna lub innych promocji, rozumieją, że firma ma prawo anulować bonusy i wszelkie powiązane zyski z następujących powodów:

  • korzystanie z nieuczciwie uzyskanych kart;

  • zwroty pieniędzy;

  • otwieranie wielu kont w celu skorzystania z ofert kasyn;

  • podawanie fałszywych danych rejestracyjnych;

  • wszelkie inne działania, które mogą zagrozić kasynu.

Kasyno zachowuje prawo, według własnego uznania, do zamknięcia konta gracza i przywrócenia środków z salda konta, pomniejszonych o wszelkie obowiązujące opłaty za wypłatę, bez podawania jakichkolwiek wyjaśnień lub wcześniejszego powiadomienia. Kasyno ma prawo zatrzymać pieniądze, jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie lub dowód manipulacji systemem gier.

Sankcje karne zostaną zastosowane wobec każdego użytkownika lub innej osoby, która próbowała lub wcześniej próbowała wykorzystać system kasyna. Kasyno ma prawo do zmiany lub wstrzymania wszelkich wydarzeń lub gier oferowanych na stronie internetowej.

Aby zweryfikować konto gracza, kierownictwo kasyna może zażądać dokumentów w alfabecie łacińskim lub cyrylicy, takich jak dokumenty tożsamości, rachunki za media, systemy płatności itp. Jeśli gracz nie jest w stanie dostarczyć swojej dokumentacji w żadnym z wyżej wymienionych skryptów, kasyno zachowuje prawo do zażądania weryfikacji wideo.

Użytkownik zgadza się nie wykorzystywać żadnych możliwych wad lub braków w aplikacji, o których się dowiedział. Użytkownik zgadza się również niezwłocznie powiadomić kasyno o wszelkich błędach lub niespójnościach.

Jeśli użytkownik nie wywiąże się z tych obowiązków, kasyno ma prawo do pełnego zwrotu wszystkich kosztów związanych z błędem lub niekompletnością, w tym kosztów związanych z konkretnym błędem lub niekompletnością i brakiem powiadomienia.

Należy pamiętać, że jeśli użytkownik zażąda wypłaty, a całkowita kwota zakładów dokonanych od ostatniej wpłaty jest mniejsza niż trzy (3) razy wartość bieżącej wpłaty, kasyno może nałożyć koszty przetwarzania transakcji zarówno dla wpłat, jak i wypłat. Taką decyzję może podjąć wyłącznie kasyno.

Wpłacanie pieniędzy

DragonSlots oferuje szereg opcji płatności. Obejmują one karty kredytowe i debetowe VISA i MasterCard, a także szereg portfeli internetowych. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@dragonslots1.com w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat najkorzystniejszych metod płatności dla kraju zamieszkania.

Należy pamiętać, że wymagany jest minimalny depozyt w wysokości 10 EUR/USD (lub podobnej). Maksymalna kwota depozytu zależy od wybranej metody płatności.

DragonSlots nie akceptuje płatności stron trzecich. Wpłat można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem kont bankowych, kart VISA/MasterCard, systemów płatności Skrl/NTLLR lub innych metod płatności zarejestrowanych na własne nazwisko.

Jeśli podczas kontroli bezpieczeństwa odkryjemy, że naruszyłeś ten przepis, Twoje zyski zostaną skonfiskowane, a oryginalny depozyt zostanie odesłany do właściciela konta. Ponadto Dragonslots nie ponosi odpowiedzialności za utracone środki, które zostały przeniesione na konta należące do innych stron.

Należy pamiętać, że ze względu na charakter niektórych metod płatności, depozyty dokonane za pośrednictwem systemu płatności CoinsPaid i kuponów (takich jak Flexepin i Kinguin) nie mogą podlegać ograniczeniom depozytów. Wybierz inną opcję, jeśli chcesz ograniczyć ilość gier w kasynie.

KYC

Prosimy o podanie swojego KYC.

1. Każdy uczestnik musi mieć co najmniej osiemnaście lat.

2. Uczestnicy muszą posiadać następujące dokumenty w celu prawidłowego zakończenia procesu weryfikacji:

  • zdjęcie paszportu.

  • Grafika lub zrzut ekranu systemu płatności.

  • Zrzut ekranu lub obraz dokumentu (nie starszego niż trzy miesiące) potwierdzającego aktualny adres zamieszkania.

3. Aby upewnić się, że gracze używają własnych pieniędzy podczas obstawiania zakładów na naszej stronie internetowej, czasami potrzebujemy dodatkowych dokumentów, w tym dowodu posiadania środków.

4. Możemy potrzebować wyżej wymienionych dokumentów, jeśli gracz wpłaci lub wypłaci określoną kwotę lub jeśli wykryjemy nieuczciwą działalność.

5. Sprawdzamy również zakłady graczy pod kątem wszelkich naruszeń. Jeśli nie jesteśmy pewni, czy uzyskany kredyt jest legalny, weryfikujemy takie zakłady u dostawcy.

6. Aby zweryfikować, czy dokument pochodzi od tej samej osoby, która zarejestrowała się w witrynie, szukamy wszelkich oznak manipulacji i, w razie potrzeby, prosimy o selfie z dokumentem tożsamości. Dzięki temu możliwe oszustwa i niewłaściwe wykorzystanie procesu weryfikacji tożsamości są ograniczone.

Ostrzegamy dział ds. zwalczania nadużyć finansowych, jeśli mamy poważne obawy co do autentyczności dokumentu.

Dokumenty muszą zostać przesłane przez gracza do sekcji "Weryfikacja dokumentów" na jego koncie.

Kryteria weryfikacji dokumentów

Zdjęcie dokumentu tożsamości: dokument jest legalny, ma zdjęcie, a wszystkie szczegóły (imię i nazwisko, obywatelstwo i data urodzenia) idealnie pasują do danych gracza.

Ogólnie rzecz biorąc, tożsamość można potwierdzić za pomocą prawa jazdy, paszportu lub dowodu osobistego.

Informacje o zadłużeniu w systemie płatności dokładnie odpowiadają informacjom na zdjęciu lub migawce w systemie. Zeskanowane kopie nie są dopuszczalne jako dowód.

Dodatkowe dokumenty

  • selfie z ważnym dokumentem tożsamości.

  • dowód bogactwa.

  • dowód posiadania funduszy.

10. Zrzut ekranu lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego aktualny adres zamieszkania: imię i nazwisko, adres zamieszkania i data wystawienia dokumentu są zgodne z danymi gracza.

Aby potwierdzić miejsce zamieszkania, klienci CIS mogą użyć rachunku za media, wyciągu bankowego, potwierdzenia płatności mobilnej lub zdjęcia paszportowego potwierdzającego rejestrację. Dokument nie może być starszy niż 90 dni lub trzy miesiące.

11. Selfie z identyfikacją powinno idealnie pokazywać ręce gracza i być wolne od Photoshopa lub innych zmian. Poproszenie o selfie z dowodem tożsamości i kartką papieru z nazwą kasyna i aktualną datą jest opcją opcjonalną. Napis na kwadratowej kartce papieru jest w tym przypadku lepszy niż standardowy.

Dowód bogactwa: dokument potwierdzający sukces finansowy gracza.

Dowód środków: dokument potwierdzający dotarcie środków do systemu płatności.

12. Jeśli gracz nie zakończy wymaganej procedury weryfikacji w ciągu dwóch tygodni, jego zyski zostaną skonfiskowane, a jego konto zostanie całkowicie anulowane.

Zasady dotyczące wypłat

Konieczne jest wypłacenie co najmniej 10 EUR/USD (lub równowartości w innej walucie). Najwyższa kwota, jaką można wypłacić, zależy od zastosowanej metody płatności. Jeśli kwota żądana do wypłaty przekracza maksymalną kwotę dozwoloną przez system płatności, pieniądze zostaną wypłacone w ratach.

Chociaż wniosek o wypłatę zostanie rozpatrzony tak szybko, jak to możliwe, należy pamiętać, że niektóre metody płatności mogą wymagać do trzech dni.

Jeśli użytkownik dokonał płatności za pomocą jednej z tych metod, a kwota, która została wypłacona, była równa lub niższa od kwoty depozytu, zachowujemy prawo do zwrotu kwoty wypłaty na kartę kredytową lub debetową użytkownika. Jedna z innych możliwych metod płatności zostanie użyta do rozliczenia różnicy, jeśli kwota przekroczy kwotę depozytu.

Kasyno ma prawo potwierdzić tożsamość użytkownika przed przetworzeniem płatności i zapobiec wypłatom lub zwrotom w tym czasie. Jeśli podasz fałszywe dane osobowe, Twoje konto gracza może zostać zamknięte, a Twoja prośba o wypłatę może zostać odrzucona. Skontaktujemy się z Tobą e-mailem.

W pewnych okolicznościach i w odniesieniu do konkretnych klientów, Dragonslots może zdecydować się nie zwracać kosztów usług, które dostawcy płatności naliczają przy wypłatach lub depozytach, chociaż często tak robi.

Visa Original Credit Transfer (OCT) i Mastercard Payment Transfer to akceptowane metody płatności na stronie internetowej. Ponadto powiązana karta kredytowa nie może być korporacyjną kartą kredytową i musi zostać wydana w obsługiwanym kraju.

Wśród krajów, które nie potrzebują wiz, znajdują się Stany Zjednoczone, Australia, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Korea, Malezja i Singapur.

Płatności kartą kredytową są akceptowane w następujących krajach: Andora, Czechy, Austria, Belgia, Cypr, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Gibraltar, Grecja, Węgry, Luksemburg, Malta, Islandia, Irlandia, Włochy, Monako, Holandia, Słowenia, Hiszpania, Norwegia, San Marino, Słowacja, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania.

Nawet w krajach, które zostały autoryzowane, Firma nie może zagwarantować, że płatności kartą kredytową będą zawsze przetwarzane prawidłowo, ponieważ banki wydające mają prawo odrzucić lub odmówić tego rodzaju płatności według własnego uznania.

Należy pamiętać, że euro jest wewnętrzną walutą operacyjną tej witryny. Kwota pobierana z karty kredytowej użytkownika za transakcje w innych walutach może być nieznacznie wyższa od kwoty wyświetlanej w momencie transakcji ze względu na przeliczenia walut przeprowadzane przez bank klienta i/lub system przetwarzania transakcji Firmy.

Rozumiesz, że czasami mogą występować dodatkowe koszty związane z wypłatami przelewem bankowym z banków pośredniczących. Kasyno nie ma kontroli nad tymi opłatami, których maksymalna wysokość wynosi 16 EUR.

Firma ma prawo potwierdzić tożsamość gracza przed dokonaniem płatności. W razie potrzeby może również anulować lub opóźnić wszelkie oczekujące wypłaty. Czasami strona internetowa może poprosić o połączenie telefoniczne, selfie z dowodem osobistym lub selfie z dowodem osobistym i znakiem rozpoznawczym.

Konto zostanie zamknięte, a wszystkie zarobki zostaną skonfiskowane, jeśli weryfikacja się nie powiedzie. Żądanie wypłaty może zostać odrzucone, a konto użytkownika może zostać zamknięte, jeśli gracz poda fałszywe dane osobowe. Zostanie to przekazane graczowi pocztą elektroniczną.

Czasami firma może użyć połączenia wideo na żywo (Skype) w celu uzyskania dowodów. Ze względu na ograniczenia procesora płatności minimalna kwota wypłaty, którą można dokonać przelewem bankowym, wynosi 500 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie).

Maksymalna kwota wypłaty, jaką można dokonać na rzecz gracza, wynosi 4000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) dziennie, 16 000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) tygodniowo i 50 000 EUR/USD (lub równowartość w innej walucie) miesięcznie, chyba że warunki promocji stanowią inaczej, w takim przypadku gracze VIP o wyższych wygranych mogą być zwolnieni. Każda nagroda z progresywnego jackpota zostanie przyznana w całości.

Pamiętaj, że kasyno nie jest instytucją finansową. Dlatego też na Twoje konto nie zostaną naliczone żadne odsetki, a nie będzie żadnych usług związanych z przewalutowaniem lub wymianą walut.

Jeśli konto zostanie zamknięte, a na nim pozostaną pieniądze, nasz personel naliczy opłatę transakcyjną w wysokości 12,50 EUR (lub równowartość) za ręczne przelewy bankowe.

Żądania zwrotu pieniędzy

Żądanie zwrotu pieniędzy zostanie rozpatrzone wyłącznie w ciągu pierwszych dwudziestu czterech (24) godzin po rzekomej transakcji lub w ciągu trzydziestu (30) dni kalendarzowych, jeśli użytkownik twierdzi, że ktoś inny wszedł na jego konto gracza.

Jeśli użytkownik sfinansował swoje konto za pomocą karty kredytowej, mamy prawo uwzględnić wszelkie żądania wypłaty gotówki do całej kwoty wpłaconej jako zwroty za zakupy dokonane przez użytkownika. Jeśli wypłaty osiągną całą kwotę wpłaconą, wszelkie dodatkowe środki zostaną zwrócone za pomocą jednej z naszych innych dostępnych metod.

Aby obliczyć, jaka kwota powinna zostać zwrócona, wszystkie bonusy i wygrane z salda zostaną odjęte przed zakończeniem zwrotu środków.

Zainicjujemy zwrot pieniędzy kartą kredytową i powiadomimy odpowiednie organy i strony, jeśli nasi operatorzy płatności lub Kasyno uznają, że jakiekolwiek zakupy kartą kredytową stanowią niedopuszczalne zabezpieczenie lub ryzyko prawne.

Jeśli zwrot jest mniejszy niż minimalna kwota przetworzona przez dostawcę płatności, firma ma prawo go odmówić.

Konta uśpione

Jeśli konto gracza nie było używane lub nie logowano się przez dwanaście (12) miesięcy z rzędu, uznaje się je za nieaktywne (uśpione). Jeśli konto gracza zostanie uznane za nieaktywne, Kasyno zachowuje prawo do pobierania miesięcznej opłaty administracyjnej w wysokości 10 EUR lub równowartości w innej walucie (lub bieżącej wartości konta, jeśli jest niższa), o ile saldo konta pozostaje dodatnie.

Użytkownik udziela Kasynu pozwolenia na pobranie tej opłaty z Konta gracza na początku miesiąca następującego po dniu, w którym konto zostanie uznane za nieaktywne, a także na początku każdego kolejnego miesiąca, jeśli konto pozostanie nieaktywne. Kasyno zaprzestanie pobierania opłaty, jeśli saldo konta spadnie lub jeśli konto zostanie ponownie aktywowane.

Rozpatrywanie skarg

Możesz skorzystać z instrukcji na stronie internetowej, aby skontaktować się z naszymi przedstawicielami obsługi klienta, jeśli masz problemy z naszymi usługami. Skargi są rozpatrywane przez dział wsparcia przed wysłaniem do organizacji kasyna, jeśli zespół wsparcia nie jest w stanie natychmiast rozwiązać problemu. Wystarczająca ilość informacji na temat postępów w rozpatrywaniu Twojej skargi zostanie do Ciebie wysłana.

Jeśli nie można rozwiązać sporu na poziomie zarządzania kasynem, możesz skontaktować się z dowolną niezależną grupą, organem ds. gier lub agencją licencyjną wymienioną na stronie internetowej. Rozumiesz i akceptujesz, że w przypadku sporu, ostatecznym arbitrem będą logi i nagrania serwera.

Rozumiesz i wyrażasz zgodę, że warunki i postanowienia Twojego udziału w odpowiedniej aktywności gry, a także wyniki takiego uczestnictwa, zostaną ostatecznie ustalone przez nasze zapisy.

Ponadto potwierdzasz, że wynik zapisany na serwerze gry będzie miał pierwszeństwo przed wynikiem widocznym na Twoim ekranie w nietypowym przypadku, gdy nie będą one zgodne. Jeśli będziemy musieli się z Tobą skontaktować w sprawie takiego sporu, wykorzystamy dane kontaktowe, które są zapisane na Twoim koncie gracza.